söndag 25 januari 2009

Kort

Den här veckan har gått i ett rasande tempo som jag inte riktigt gillar. Tyvärr blir det så ibland på jobbet. Dock ska jag försöka göra små förändringar under hela 2009 som gör att 2010 inte börjar lite mardrömslikt... Detta har inneburit att jag inte alls haft tid eller ork till att scrapa :-( Inspiration har jag dock haft...

Det här kortet gjorde jag igår efter att vi hade fått ett samtal från en kompis som berättade att han fått nytt jobb. Han vågade säga upp sig för att testa något nytt. Sånt gillar jag! :-)
Jag gjorde även ett helt annat kort igår, men det kan jag inte visa ännu på länge. Det är gjort till Poängjakten host Tant Scrappa. Inte ens maken får se det ;-)
Håll utkick framöver - det nalkas Bloggparty hos en del av medlemmarna på Allt Om Scrap! Så snart allt är klart lägger jag självklart ut mer info!
Ha en skön söndag! Tack för titten!

Inga kommentarer: