söndag 11 januari 2009

Layout efter skiss

Åh vad kul det är att scrapa! Har verkligen hittat känslan igen, och tycker det är otroligt skönt! Igår blev det layouten nedan, gjord efter den här skissen hos Moma. Har hittat flera skisser som jag nog ska ta mig an under våren! :-) Bilden är från Astrid Lindgrens Värld och sista anhalten - glasskiosken! Äldste brorssonen siktade in sig på just köttbulleglassen, det sitter alltså en köttbulle högst upp på en tandpetare. Lycka! :-)

Idag har jag gjort ytterligare en layout, men till en skissutmaning hos Scraphuset. Har inte laddat upp den där ännu, så den återkommer jag till. Dubbellayouten jag skrev om igår, titellös då, har blivit med titel nu. Ska bara fixa den sista redigeringen så kommer den här i bloggen.
Nu ska jag plocka iordning det sista och sen natta mig. Ny jobbvecka väntar imorgon. 12 5-dagarsveckor med jobb innan det är påsk. Låter nog mycket i mångas öron. Jag ser bara möjligheterna till allt roligt som kan hända och som jag kan göra!
Ha en bra vecka! Kramiz!
Tack för titten & kommentarerna!

1 kommentar:

Monika sa...

Såå snyggt!
Jag blir så glad att jag lyckats inspirera dig.

Kram!