torsdag 15 januari 2009

Oj, vilken vecka!

Ja, oj vilken vecka! Har inte alls blivit så som jag hade planerat eller tänkt mig. Min bärbara dator håller på och ger upp. Och den är ändå bara 2,5 år och det var inte den billigaste när jag köpte den. Men, men. Så det har mest handlat om att rädda allt material jag har på den. För den back-up jag gjort tidigare, bestämde sig för att ge upp i måndags kväll! Maximal otur! Så scrapat har jag inte gjort, vilket jag hade tänkt mig att göra.



Men dubbellayouten ovan gjorde jag i helgen efter en av Webmosterhelens skisser. Titeln kan vara lite svår att tyda, men det står iaf "Lilleputtland i lådbilsland". Fanns ju en massa fina små byggnader för att göra allt mer naturtroget. Inte för att barnen brydde sig speciellt mkt om det :-)
Är det någon som har en bruksanvisning till en Canon 400d/350d/450d på svenska till övers? Eller vet vart jag kan ladda ner en? När jag köpte min kamera fick jag med fransk, spansk & italiensk bruks, och det är inga språk jag behärskar. Och köpa ny kostar 450 kr! Maila mig gärna, adressen finns till höger.
Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj Malin!

Maila eller ring Canon suport...Det gjorde jag när jag köpte en kamera i Thailand. Dom skicka en manual på posten.

Ha det gott!

Kramizar Becca