måndag 5 januari 2009

Inget scrapat ännu :-(

Har fortfarande inte kommit mig för att scrapa i år. Är väl fortfarande lite avslagen efter mitt tvingande avbrott på ca 4-5 veckor. Men sugen börjar jag bli. Har hittat flertalet härliga skisser som jag är sugen på att sätta tänderna i. Kanske imorgon eftermiddag.

Idag har dagen gått åt till städning, tvätt, träna och allmänt plock och fix här hemma. Skönt att kunna göra det utan avbrott tycker jag. Morgondagen blir liknande.
Bilden tog jag igår morse när jag var ute på min promenad i ca 9 minus, strålande solsken och knarrande snö. Härligt! Idag har vi haft samma typ av väder, men imorgon pratas det om 1 plus. Förstår mig inte på vädret. Jaja, det är väl inte meningen heller :-)
Ha en fortsatt skön måndag! Själv ska jag strax kolla på CSI NY. Kramiz!

Inga kommentarer: