söndag 26 oktober 2008

Minialbum ALV

Förra helgen på träffen gjorde jag ett minialbum som vi ska ge till brorsans ungar i julklapp. Ett minne från vår dag på ALV i somras.
Tack Smurfan73 för lånet av Pippi-stämpeln på framsidan! Verkligen pricken över i:et :-)

Alla bilder är förvrängda av den enkla anledningen att jag vill värna om alla familjemedlemmars anonymitet! Ni som såg mig göra albumet på träffen vet ju hur barnen ser ut iaf :-)



















Framsidan och baksidan är klädda med Basic Grey Two Scoops. Har använt mig av 9 olika band som jag bundit fast 3 och 3 i de öppningsbara ringarna. Alla hål är "klädda" med öljetter *pust* Satte alla 27 (!) samma kväll... Var lite trött i armen efteråt :-)
Nu ska jag försöka hitta en snygg låda/kartong att lägga albumet i som förvaring även efter att barnen fått det i julklapp.
Nu ska jag fortsätta scrapa! Mår mycket bättre vilket igår resulterade i 2 kort och 2 layouter!
Ha en skön söndag och mys rejält i det höstlika vädret! Kramiz.

Inga kommentarer: