tisdag 21 oktober 2008

Trist väder - härlig bild

Inga layouter fotade idag :-( Men det hade inte gått i gråvädret.
Känns som att det aldrig blev ljust idag! Tur att det fanns glädjeämnen iaf!
Mitt månadspaket från MoshPosh kom äntligen idag.
Och jag tror bestämt det kommer kunna bli snygga saker skapade.

Idag har jag packat upp allting efter träffen. Det tog ganska lång tid... Det är först när jag packar upp allt som jag verkligen förstår hur mycket jag har.
Men det finns 2 st som slår mig :-) Anna & Helena :-)
Förhoppningsvis är vädrets makter på bättre humör imorgon så jag kan fota det jag gjort i helgen. Finns lite gobitar :-)
Ha en skön vecka!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Visst är det knepigt att fota mörka dagar. Och skanna blir inte heller så bra... Kul att åka på scrapträff!

Anonym sa...

http://www.scrapbookerie.com/fr/Formation/Boites.aspx

Det är adressen jag lovade i helgen.. Tack för den här gången hoppas vi ses nästa år!

Becca