tisdag 14 oktober 2008

Kort

Här kommer ett par kort jag gjort tidigare i höst. Just finns det inte så mycket tid eller inspiration till att pyssla med något, men till helgen hoppas jag på inspiration! Tiden kommer finnas eftersom jag ska åka på Landstokens höstträff! :-) Ska bli så kul!
Kortet ovan skickade jag till min kompis Camilla när hon hade fått nytt jobb för några veckor sedan. Är gjort efter samma workshop som kortet nedan, hittad hos Nancy. Har blivit min nya favorit i korttillverkningen! :-)
Detta julkort vet jag inte mottagaren på ännu. Kanske dyker det upp hos någon i min närhet om ca 2 månader..... Bygger på samma grund som kortet ovan.


Dessa två kort är gjorda på beställning. Efter att jag tagit kort på dom såg jag att det var alldeles för mycket glitter på namnen, något jag åtgärdade innan jag överlämnade dom till beställaren. Blev betydligt snyggare då :-) Dock glömde jag fota dom igen....
Och vilken skiss dom är gjorda efter har jag förträngt. Någon som vet?!??

Hur eller hur så kände jag mig nöjd när jag lämnade ifrån mig korten. Och vad jag fått höra så blev födelsedagsbarnen glada också!
Nu ska jag fortsätta plocka ihop grejer till helgens träff. Kanske låter tidigt för det, men eftersom jag inte är hemma så mycket mer innan träffen har jag inget val. Imorgon bär det av med flyg till min fd hemstad Stockholm för en 2-dagarskurs. Och lite lyxboende på samma ställe som i helgen :-)
Karin - hoppas du fick lite nya uppslag inför årets julkortstillverkning! :-)
Ha en superbra vecka så skrivs vi!
Tack för att du tittade förbi! Lämna gärna en kommentar!

Inga kommentarer: