lördag 4 oktober 2008

{me}



Hemma efter en minisemester med maken på drygt 1½ dygn. När vi kom hem kl 3 imorse var vi båda två väldigt trötta. Alltid lika skönt att komma hem tycker jag. Idag blir det lite uppackning och så ska jag baka kanelbullar :-) Gör jag i princip aldrig, men eftersom det är Kanelbullens dag idag så tänkte jag passa på :-)
Har inte blivit mycket scrapat i veckan. Layouten nedanför är från Mon Ame Memories CC för några helger sedan. Här har jag verkligen utmanat mig själv med nya saker som akrylfärg (fortfarande ovant för mig), chipboard och mycket chalk. Kul hade jag! :-)

Imorgon ska jag ta itu med de 3 beställningskort jag måste göra. Lite kort om tid då de måste vara klara till senast onsdag i nästa vecka. Men jag har börjat få en hyfsat bra bild på hur jag ska göra dom och ungefär vilka färger jag ska använda. Istället har jag det största problemet med hur mycket jag ska begära för korten.
Någon som har en bra idé? Självklart ska ju material täckas in i kostnaden, men även en del av det arbete jag lagt ner. Det är ju ändå ett hantverk... Klurigt! Men kul! :-)

Came home at 3 this morning after a short holiday with my husband. I will not to much today, but maybe scrap a little and bake some. It´s not often I bake, but today I will.
I have not been scraping much this week and the layout above is from the CC at Mon Ame Memories a couple of weeks ago. But I need to finish 3 cards that a co-worker has ordered and she needs them by Wednesday. Short of time, but I will make it.
Ha en superbra lördag! Kramiz!
Have a great day! Hugs!

Inga kommentarer: