onsdag 1 oktober 2008

Råååååsa layout


Äntligen är jag klar med redigeringen av den här layouten. Tog sin tid pga att det kom annat trevlig i vägen, som ett besök på Byteatern, Kalmar, igår kväll. Var iväg och såg föreställningen "En stund på jorden". Inte ofta jag går på teater, men de gånger jag går är jag lika glad när jag går därifrån! Stämningen på jobbet var hög idag, och vi pratade mycket om kvällen igår!
Den här layouten är gjord efter en utmaning hos Mon Ame Memories och deras CC för ett par helger sedan. Utmaningen gick ut på att man skulle få in så många olika typer av kanter i layouten. Inte helt lätt, men vad kul jag hade när jag jobbade med den här layouten! Har använt många av mina punchar! Kortet är från den dagen jag gifte mig och vi på kvällen stack iväg på en katamarantur i solnedgången. Mysigt värre :-)
Finally I´m done with the editing of this layout. It took much more time than I wanted it to do. But I went for some theather last night. I´d really enjoy it and back at work today we spok a lot about it.
I made this layout from a challenge at Mon Ame Memories CC a couple of weeks ago. The challenge was to bring on so many differnt kind of edges on the layout. It was so fun! The photo is from when I did get married. We went for a sunset tour that night at Aruba.
Tack för att du tittade förbi och lämna gärna en kommentar! Kramiz!
Thanks for droping by and I would be happy for a comment! Hugs!

1 kommentar:

Lilo sa...

Finfin layout! Du frågade om mall på påsen... Jag har en vikt som en kompis till mig gjort som jag stirrar på. Egentligen är det nog inte svårt, men jag är superkorkad när det gäller att vika till saker. Om jag någon dag orkar göra en mall av det hela så lovar jag att visa i bloggen!