onsdag 8 oktober 2008

Ryggsäcken W

Här är en layout jag gjorde i förra veckan. Helt utan anledning :-) Jag gillar att skapa utifrån olika utmaningar och skisser, men likväl bara göra något. Alltid bra för min kreativitet!
Det är maken och yngste brorssonen på bilden, tagen i augusti. W hängde på makens rygg de första 15 min vi träffades. Och då var det bara ett par veckor sen sist! :-)

Gillar den blåa färgen i kombination med det turkosa. Färger på dekos och papper kommer inte riktigt till sin rätt. Matchningen mot den blåa t-shirten är bättre i verkligheten.
Scrapade lite igår trots allt. Dock inget som är klart att visas upp. Kommer dock bli väldigt lite scraptid den närmsta veckan. Men jag tar igen allt 18-19 oktober på Rottneträffen som Landstoken anordnar! Längtar! :-)
Dags att pysa iväg till jobbet!
Ha en superbra onsdag så skrivs vi!
Kramiz!
This layout made I last week. Without any reason. Sometimes I like to create after a sketch and sometimes just make something. It challenges my creativity.
Now I must get to work!
Have a great day!
Hugs!

Inga kommentarer: