onsdag 22 oktober 2008

3 sidor

Idag på lunchen var vädrets makter med mig! Solen sken och jag kunde
fota helgens layouter i hyfsat bra ljus iaf. Dessutom har jag
redigerat dom ikväll. Imponerad av mig själv ;-)
En härlig layout på min brorsdotter från
Astrid Lindgrens Värld i somras.
Hon var lika glad trots att det periodvis
fullkomligen öste ner. Och åskade.
Layouten är gjord efter en utmaning där det
skulle ingå 3 kort. Jag tog fasta på det
även när det gällde titeln. 3 sidor.
Alltid gillat detta papper, men inte haft något kort till det.
Förens nu.
W:s kjol och fleece passar perfekt ihop med pappret. :-)
Nu ska jag krypa ner i sängen. Har förmodligen en förkylning på g och den vill jag gärna mota bort så tidigt som möjligt.
Ha en bra vecka så skrivs vi! Tack för alla fina kommentarer! De värmer!
Kramiz!

Inga kommentarer: