söndag 5 oktober 2008

Nyfiken

Idag har jag inte hunnit scrapa, men väl gjort de 3 beställningskorten jag skrev om igår. Vädret var ju riktigt dåligt idag, så det inbjöd till att sitta och pyssla! Känner mig ganska nöjd med korten. Hoppas att även beställaren blir nöjd!
Den här layouten gjorde jag tidigare i veckan, Nyfikna. I somras på väg till mina föräldrars sommarstuga gjorde vi en avstickare till en Modelljärnvägsklubb några mil öster om Uppsala. Jag är själv uppväxt med en stor, stor modelljärnväg och var även med och byggde upp den. Gillar detta starkt! :-)
I dagsläget finns det absolut ingen plats hemma hos oss för en järnväg. Men i framtiden kanske... I direkt anslutning till modellklubben fanns en handelsträdgård. Helt otroligt vackert! De hade byggt upp en liten utomhusanläggning där de dekorerat med mycket fina växter! Kan verkligen rekommendera ett besök! Självklart ska jag scrapa fler bilder, så fler layouter kommer!
Today I made the cards that a coworker wanted to buy. I´m really pleased about them and the way they turned out. Hopfully the buyer will be just as pleased.
This layout did I make earlier this week. Nyfikna = curious. It´s about when we visited a Model Rail Way Club, east of Uppsala. I grown up with this kind of stuff and really loves it! Hopully can we one day have our own rail way at home, but not in this apartment. There is just no space!
Ha en bra kommande vecka så skrivs vi! Kramiz!
Have a great week! Hugs!

Inga kommentarer: