fredag 21 november 2008

Presenter

Dessa två paket dök upp i brevlådan igår, från mina föräldrar. Var tänkt som en krya-på-dig-present istället för nån blomma. Tyvärr blev det nu inte rätt dag, eftersom allt flyttades till måndag. Men jag är glad ändå att det kom innan ;-) Dels för att jag nu kunde öppna paketen själv, men oxå för att jag nu hinner njuta av presenterna lite innan!

Vad som låg i??? 2 supersköna och lyxiga toppar och en sidensjal jag stod och fingrade på men inte köpte när vi var i Öregrund i somras. Mamma hade åkt tillbaka dit och köpt den efter vår Tallinresa :-) Vid det tillfället visste vi inte vad som komma skulle.


Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik. Har börjat smyga sig in lite julmusik nu. Snart 1:a advent :-)
Ha en skön fredagskväll!
Kramiz, Mahlin

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina presenter du fått.
Sänder dig en tanke ang morgondagen.

kramar Susanne