lördag 1 november 2008

Veckans skiss v 44

Här har det varit tyst några dagar. Dock har jag scrapat i mängder :-) Det är CC på Stellas.se och det finns massor med härliga utmaningar att ta sig an!

Layouten ovan är dock inte ett tävlingsbidrag utan min tolkning av Veckans Skiss v 44. En bild på min bror och hans fru från vårt gemensamma besök på ALV i somras. Känner att det besöket och dess bilder är det jag scrapar just nu... Men så tog jag oxå ca 800 bilder. Alla är verkligen inte bra, men en hel del guldkorn finns :-)
Idag har jag investerat i ett stativ till kameran! Yes! Ska bli så kul att experimentera med det! Framför allt blir det ju betydligt lättare att fota nu när den mörka årstiden är på ingång!
Nu ska jag fortsätta med alla härliga utmaningar hos Stellas.se! Återkommer med bilder på allt längre fram!
Ha en superbra lördagskväll!

Inga kommentarer: