torsdag 20 november 2008

Scrappresenter

När jag ändå är i farten med allt roligt som landat i brevlådan fortsätter jag med vinsten från Stellas.se som kom igår. Dom hade CC för några helger sen och jag var grymt kreativ den helgen och det blev belönat med nedanstående. Kanske svårt att se vad allt är, men mkt roligt är det :-)

Idag har jag försökt scrapa, men känner mig långt ifrån nöjd med layouten som ligger på skrivbordet. Kanske får ihop det imorgon, om jag har orken då.
Idag damp det ner ett stort vitt kuvert från mina föräldrar med grymt innehåll. Återkommer med vad imorgon :-)
Kramiz! Och tack för alla fina kommentarer! De värmer!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej och tack så mycet för din fina kommentar om mitt album i min blogg idag. jag blev så glad!

Grattis till dina vinster och ha en trevlig helg!

Kram Maria
www.copyrightmaria.se

Eleonore sa...

Grattis till den fina vinsten, alltid kul att få hem massa nytt :)

Jag har precis svarat på ditt mail ang. mobilbloggandet.

Trevlig helg.
Eléonore