söndag 23 november 2008

Städat, presenter & layout

När man läser min blogg kan man tro att jag bara får presenter :-) Men nej då, jag scrapar oxå! Kom på idag att jag inte visat alla layouter jag gjorde till tävlingen Höstmixen på Stellas.se tidigare i höstas. Tror den avlutas 30/11.
Brorsans dotter på bilden, från vårt besök på ALV i somras. Har nog aldrig sett henne så Äventyrslysten som denna dag. Hon brukar oftast vara lite tillbakadragen och blyg och inte ta så mycket plats. Helt andra tongångar denna dag ;-)
Igår och idag har vi städat i mängder (!) vilket innebär noggrann rengöring av badrummets alla delar *pust* Känns som det blev en julstädning, vilket vi aldrig gjort innan *hihi* Mycket av det som vi gjort har vi gjort just för att det är min sista helg med 2 händer på ett tag. Imorgon eftermiddag har jag bara 1 fungerande hand. Det är då den finurliga delen av mig får ta och vakna till liv :-)
Nu ska jag ta mig en bloggrunda hos min digra lista på scrapare.
Ha en skön söndag!

Kramiz, Mahlin

Inga kommentarer: