söndag 2 november 2008

Höstfoto

En otroligt fin söndag har det varit i Kalmar idag. Maken och jag stack ut på en kombinerad cykel- & fototur i eftermiddags. Cyklade nog 7-8 km och tog många fina kort. Det nedan är ett av dom. Ser lite kallt ut - jag vet! Men jag kunde ändå inte låta bli att visa denna härliga bild. Längtar lite till sommaren känner jag :-)

Annars har jag scrapat 1 bidrag till Stellas.se CC och har ytterligare 1 framför mig. Men motivationen har dalat betänkligt sedan vi kom hem från fotbollen... Men jag ska försöka få ihop det sista bidraget jag hade tänkt göra tidigare idag. Och fota de återstående.
Har provat mitt nya kamerastativ idag! Och känner mig väldigt nöjd! Så pass smidigt att jag kunde lägga det i cykelkorgen tillsammans med kameraväskan! Me like :-) Nu ska jag bara få ihop pengar till en extern blixt och en självutlösare... Någon som har en Canon 400 D med lite bra förslag på ovanstående?!??
Fortsatt skön söndag kväll och en bra start på veckan! Kram!

Inga kommentarer: