torsdag 20 november 2008

Scrapvinst

Ytterligare en vinst :-) En RAK från CamillaE som jag vann när MonAmeMemories hade CC tidigare i höst. Väl värd väntan! Stämpeln har jag monterat och provat idag - helt underbar och otroligt användbar för mig! De två små tape-mojjerna från Daisyd´s är jag grymt nyfiken på att testa. Kanske i helgen.

Är hemma från jobbet torsdag-fredag. Skulle jag ha varit hur eller hur. Det var planerat för en operation idag, men i dagsläget är den flyttad till måndag. Hoppas, hoppas att den blir av då. Har ingen lust att behöva skjuta upp den igen *suck*
Det enda positiva är att jag fortfarande har två händer, och alltså kan scrapa :-) Kanske blir lite sånt gjort ikväll...
Ha en skön torsdag så skrivs vi! Kramiz!

1 kommentar:

Camilla Ekman sa...

Hoppas att du får nytta av sakerna!

Lycka till med operationen!
Kram