söndag 16 november 2008

CC på Scrapperiet




Här kommer mitt andra bidrag till Scrapperiets CC. Har verkligen inte haft någon inspiration den här helgen :-( Trist men sant. 2 bidrag totalt är iaf bättre än inget bidrag alls... Det som dock varit bra är att jag använt mig av papper som legat ett tag. För mig är det nyttigt att inte bara handla nytt, utan faktiskt börja använda det jag har.
Idag har jag suttit och letat efter lite nya prylar till kameran. Tur att man kan "fönstershoppa" och inte behöver betala för allt ;-) Högt upp på önskelistan står iaf självutlösare men även en extern blixt. Stativ har jag redan fixat - och så nöjd jag är!
Nu ska jag fixa iordning min packlista inför träffar och göra den riktigt snygg. Tror jag kallas impulsiv av någon anledning ibland *hihi*
Ha en bra avslutning på veckan och en ännu bättre start på den nya! Kramiz!

Inga kommentarer: