lördag 8 november 2008

Lycka :-)

Det var ju CC på Stellas.se förra helgen. Jag hann med väldigt många bidrag och var väldigt aktiv inne på forumet - och det får jag pris för! Så häftigt! Tack! :-)
Den här layouten vann jag en lott på. Kategorin "Valfri LO". Glasskylten från ALV - lycka!


Färgerna är dock lite missvisande, CS är grön. Men det går inte att få en bättre bild pga att det har varit mulet i princip hela veckan här :-(
Har inte scrapat nånting sen i söndags. De dagar jag har haft tiden har jag inte kännt mig sugen. Kanske för att jag scrapade så mycket förra helgen. Men så vet jag oxå att om 2 veckor kan jag inte scrapa på typ 1½ månad :-( Så det jag "måste" göra är att se till så vi har julkort till alla vi ska skicka till, fixat de födelsedagskort som behövs m.m. Resten får jag ta senare.
Ska se om jag kan locka med mig maken till Kosta Outlet idag *hihi* Har hittat en grymt snygg lampa från Orrefors som jag vill titta på. Att det dessutom är julmarknad där gör inte saken sämre :-)
Ha en skön lördag och ta hand om dig gråvädret! Kramiz!

Inga kommentarer: