tisdag 9 december 2008

Bröllopslayout & lycka :-)

Här har det varit tyst de sista dagarna av den enkla anledningen att jag inte orkat. Var iväg igår måndag och tog bort stygnen efter operationen. Kommer inte ihåg att jag tyckte det var lika jobbigt förra gången. Usch vad jag mådde dåligt resten av dagen :-( Har även haft väldigt mycket värk som påverkar humöret tyvärr. Och sömnen. :-(
Men, nu är stygnen borta som sagt och med det även det stora bandage jag haft. Lyckan var stor imorse när jag kunde ta på mig mina kläder - och inte makens *haha* Så nu är det mkt gymnastik av handen som väntar *pust*

Layouten ovan gjorde jag efter skissen som kom med Söndagsbilagan i Allt om Scraps Tidning. Superhärlig skiss som jag definitivt kommer använda mig av igen! Bilden kommer från vårt bröllop som vi genomförde på Aruba i april. I hemlighet ;-)
Imorgon ska jag iväg till jobbet och dricka glögg *mums* En avdelning har som tradition att bjuda in resten av kollegorna till glögg med tillbehör strax innan jul varje år! Uppskattat och omtyckt!
Tack för titten! Lämna gärna ett avtryck.
Kramiz!

Inga kommentarer: