söndag 21 december 2008

Scrapat! :-)


Äntligen har jag scrapat! Som jag har längtat :-) Den här layouten gjorde jag i fredags, i omgångar. Är en bild från sommarens besök på Lådbilslandet och det är brorsans dotter som är ute med mig och maken på äventyrsstigen. Hon, liksom vi, hade en väldigt härlig stund tillsammans!
Imorse vaknade jag redan kl 6.00, men gick upp först framåt 7-tiden. Då kollade jag vädret och bestämde mig för en promenad tillsammans med kameran. Helt klarblå himmel, ca +2 och solen på väg upp när jag gick ut vid 8-tiden. Som jag har längtat efter dessa dagar! Har känt mig upprymd hela dagen efter den morgonen :-)
Däremot var min kamera mycket olycklig efter promenaden. Den slutade funka. Panik!!!!! Vi försökte med allt kändes det som. Men icke. Den vägrade fokusera :-( Bara att ta med sig den till närmsta kamerabutik och till slut kom vi, förhoppningsvis, fram till att jag tog in den i värmen för snabbt efter promenaden. Så ett tips är att ställa den någonstans där det är "mellanvarmt" ett par timmar.
Nu ska vi iväg och handla julmat och sedan ska jag baka lite goda julkakor :-)
Ha en skön 4:e advent! Kramiz!

Inga kommentarer: