torsdag 4 december 2008

Ny layout

Här händer det inte mycket om dagarna. Försöker ta det lungt och läsa lite, rensa bland gamla tidningar och kolla på Desperate Housewives bla. Kanske låter som en dröm för många - men jag är en rastlös typ :-) Hade jag kunnat scrapa hade jag inte varit lika rastlös. Men när jag kan göra det igen är det ingen som vet *suck*


Den här layouten gjorde jag tidigare i höstas, till tävlingen Höstmixen hos Stellas.se. Tror jag visat alla mina layouter till den tävlingen nu. Så nu återstår att vänta på presentationen av vinnarna.
Layoutens bild är på min yngsta brorsson när vi träffades i somras. De dagarna besökte vi dels ALV samt Lådbilslandet. 2 fullspäckade dagar kan jag lova ;-)
Ikväll ska jag iväg och träffa mina närmsta jobbarkompisar och käka lite. Sista gången som vi alla träffas innan jul tror jag. Sen dröjer det till 8 januari innan vi ses igen. Har funderingar på att göra någon liten, liten julklapp. Julkort har jag redan gjort till dom. Får fundera vidare under dagen.
Ha en skön torsdag så skrivs vi! Kramiz!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina grejor du gör. Såg hos annas scrappbooking att du är boendes i Kalmar, så då var jag tvungen att komma in och kolla dina alster. Jag bor också i Kalmar trakten.