onsdag 31 december 2008

Årets sista layout!

Här kommer en av årets absolut sista layouter, som jag gjorde i måndags kväll. Två favvobilder som jag tog i höstas när vi var på Ulfsunda Slott, Bromma, Stockholm. Helt underbart ställe! Använda mig igen av mina små lappar för att komma igång, och denna gång skulle jag ha med minst 3 blommor, knappar & spets. Bakgrunden är mörkt blå, inte svart som den nog ser ut att vara.
Har ytterligare 1 layout som ligger och väntar, men det är ett tävlingsbidrag, så den får jag vänta med att visa upp här i bloggen.
Nu ska det fixas med det sista inför kvällen! Ha en superbra nyårsaften och en bra start på 2009! Syns nästa år! Då kommer även min egna "Best Of". Ska leta igenom mina layouter, kort och bilder och välja ut de jag gillar bäst och lägga ut här. Fler som ska göra så?!??
Gott Nytt År!

Inga kommentarer: