fredag 26 december 2008

Workshop kort

Kom igång rejält i söndags och måndags och gjorde dessa kort utifrån en utmaning jag hittade hos Nancy. Gillar verkligen hennes workshops med instruktioner för kort. Har gjort ett par tidigare med utgångspunkt från hennes alster.Tyckte detta kort var så snyggt att jag gjorde 5 st olika i ett svep :-)Bra att ha i gömmorna då det snart börjar närma sig olika födelsedagar!













I made these cards after a challenge I found in Nancy´s blogg. Enjoyed it a lot!

Imorgon ska jag iväg till Landstoken och shoppa :-) Ska bli kul att äntligen få se butiken live! Med största sannolikhet åker dessutom maken med mig! Har mutat honom idag med lunch och fika på min bekostnad *hihi*
Ha en fortsatt skön kväll! Kramiz!
Ps. Tack för titten! Lämna gärna en kommentar! Ds.

1 kommentar:

~Nancy~ sa...

Your cards turned out so cute! Thank you so much for playing along! I'm so excited! Thanks for taking the time!! I hope you've had a wonderful Xmas time! HUGS! Nancy