måndag 1 december 2008

Veckans skiss v 47

Här kommer en layout som jag gjorde efter Veckans Skiss v. 47 - och som jag glömde maila in *fniss* Inget ovanligt när det gäller mig, att jag glömmer saker & ting.
Iaf, bilden är från vårt bröllop i april på Aruba. Första kyssen som gifta :-) Har satt pärlor runt hela cirkeln, på det röda pappret. Syns på bilden nedan.
Har bara använt mig av Basic Greys serie Boxer. Blev snabbt en favorit hos mig. Funderar på om jag skulle köpa på mig mer av den serien....
Ibland när jag är ute och fotar tycker jag bilden är suverän - tills jag kommer hem och ser den på datorskärmen. Detta är något jag irriterat mig mycket på. Och inte fattat varför. Tills idag då jag var hos optikern och fick veta att jag inte klarar mig på läsglasögon längre. Utan måste ha glasögon jämt. Så nu måste jag lära mig fota igen känns det som :-) Men det kan jag överleva.
Nu ska jag lyssna vidare på all mysig julmusik och njuta av livets goda ting :-)
Ha en skön måndags kväll! Kramiz!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjohoo! du vann rosabandet på allt om scraps tidning foton med orm o spindel.
Sätt in pengar på rosa bandet och skicka mig den +namn o adress så skickar jag det.
svara till ann.ejris@telia.com
kram
Ejris

Anonym sa...

Åh, den är jättefin!