söndag 8 februari 2009

Altrad anteckningsbok

Oj vad kul vi hade igår på miniträffen hos Helena/Landstoken! Stort tack för eftermiddagen/kvällen! Super verkligen! :-) Lite av det vi gjorde kommer dyka upp i Landstokens blogg inom snar framtid.
Själv hade jag fått i uppdrag av maken att pimpa/altra en anteckningsbok. Och det fick absolut inte finnas något rosa med överhuvud taget. Gissa en gång vad jag och Anna/Alsjöholm var sugna på att välja för papper :-) Men, snäll som jag är valde jag istället en av mina favoritserier, Granola från Basic Grey. Den stora braden som sitter mitt i blommorna är faktiskt randig i cirkel. Snurrig förklaring. Hur eller hur hittade jag den i butiken igår. Samma sak med alla banden jag bundit i spiralen. Blinget kommer från Åhléns barnavdelning.


Om maken blev nöjd ?!?? Självklart! Han liksom jag gillar blått väldigt mycket. Det MMS jag skickade med bara rosa papper fick jag aldrig något svar på.... Konstigt ;-)
När jag körde hem mig och Anna sent igår kväll hade vi dimma hela vägen från Växjö till Kalmar. Inte kul alls. Gick helt ok så länge vi var 2 i bilen, men efter jag hade släppt av Anna blev det lite olustigt. Fick för mig att jag skulle krocka med en otäck älg eller nåt. Men, jag kom hem helskinnad utan problem. Lite trött idag, men det är det värt!

Med mig i packningen hem kom även ett nytt QK alfabet - Jolly. Helt i min smak!

(Bild lånad från QuicKutz)
Nu ska jag fixa det sista inför kommande arbetsvecka som startar imorgon. Tack för titten och letar du efter Bloggpartyinfo? Kolla till höger - där finns en länk! Tjing tjong!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint altrat. Förstår att maken är nöjd!

Smurfan73 sa...

Det blev ju kanonbra det du :-) Tack för trevligt sällskap på träffen bordsgrannen ;-)