lördag 7 februari 2009

Mitt första bidrag till Bloggpartyt!

Redan i söndags kväll gjorde jag klart det här bidrag till Cattis utmaning i Bloggpartyt. Men först idag har jag kommit mig för att fota det. Men så har vädret inte varit det bästa under veckan, mycket dis, dimma och moln.

Bilden är tagen under den fikastund vi lyckades få till under tak vid vårt besök på Astrid Lindgrens Värld i somras. Vi hittade ett litet hus med ett bord och två bänkar i och lyfte helt sonika in skrindan! Och fikade och mös och var glada att vi slapp regnet en stund :-)
Annars har veckan bestått av fika med kompisen Karin, träning & MSN med Anna/Alsjöholm inför dagens scrapträff vi ska på. Jippie! Vi har inte träffats sen sista träffen som var i oktober! :-( Inte kul alls. Men det får ta igen lite idag.
Ha en skön lördags så skrivs vi! Kramiz!

1 kommentar:

Cattis sa...

Roligt att du ville vara med! =) Jättefin tolkning av min skiss!

Kram/Cattis