tisdag 17 februari 2009

Nytt bloggpartybidrag!

Tjoho! I söndags när maken var iväg och tränade snabbscrapade jag den här layouten efter Eyovines utmaning i bloggpartyt.

Har haft mina Basic Grey Bittersweat-papper liggandes minst 1½ månad, utan att riktigt komma till skott att använda dom. Men, så dök Eyovines utmaning upp. Rosa skulle vara huvudfärgen, och sedan 2 accentfärger som inte fick vara vitt eller svart. Mitt val föll på rött och brunt, eftersom båda dom f'ärgerna finns i papprena jag använde.

Idag när jag kom hem från jobbet nästintill slängde jag mig ner för att scrapa. Det var längesen jag gjorde det! Vilken skön känsla!!! Dessutom är layouten helt klar, med titel och allt (!!!) Inte min starka sida annars ;-)

Nu ska jag lägga mig och kolla på hockey! Ha en skön kväll så skrivs vi! Kramiz!


1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Snyggt!!! dom papprena är ju såååå snygga =)
Kul att du ville var med på min utmaning =)

Kram Maja