lördag 14 februari 2009

MHV & Alla hjärtans dag

I torsdags dök mitt paket från min MVH på AOS upp i brevlådan! Stort tack för det fina innehållet! Kommer komma till användning! :-) Jag har en gissning på vem det kan vara, men man vet aldrig. Om några dagar får jag veta.
Sent igår eftermiddag ringde det på dörren. Förstod ganska snabbt att det var maken. Mycket riktigt. Och med sig hade han det som finns på bilden nedanför, inslaget i snyggt grönt papper. Typiskt Mahlin78-stuk ;-) Står nu i sovrummet, och är alltså det första jag ser när jag vaknar och det sista jag ser innan jag somnar :-)

Vad maken fått av mig förblir i dunkel ett tag till för er bloggläsare, då jag inte kan visa det ännu pga att det deltar i Poängjakten. Nu ska vi iaf packa in oss i bilen och åka och fika hos mina svärisar. Svärmors hembakade är bland det godaste jag vet :-)

Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag! Stor kram till alla som läser och lämnar kommentarer!

Inga kommentarer: