onsdag 25 februari 2009

Poängjaktsbidraget

Här är det bidrag jag gjorde till första omgången av Poängjakten. Alla fick som sagt samma material, och man fick välja mellan att göra en layout eller ett kort. Fick med allt utom 1 papper, vilket jag är otroligt nöjd med! Och vad kul det var att se alla olika layouter och kort när de blev offentliga i förra veckan :-) Du hittar alla bidrag här!

Mitt andra bidrag ligger klart, ska bara fixa det sista med det och sen maila in det. Spännande att se vad alla hittat på denna gången! Kortet ovan fick maken av mig på alla hjärtans dag. Vad som står invändigt är för personligt för att visa upp här.
Imorgon ska jag iväg och jobba igen, första gången sen i onsdags i förra veckan. Tror jag kommer somna ovaggad imorgon kväll, då pencillinkuren jag går på är både stark och stor. Är supertrött om kvällarna som det är nu, och då gör jag inte mkt om dagarna. Men men, tur att det bara är 2 dagar innan det är helg! Kanske skulle orka få ändan ur och redigera lite bilder ikväll, som jag kan skicka iväg på framkallning. Börjar sina på den fronten. Kanske beror på att jag inte framkallat bilder sen september/oktober....
Ha en fortsatt bra vecka! Kramiz!
Tack för titten! :-)

1 kommentar:

BellaMio sa...

Läckert!! Härlig kombination oxå!

Det är första gången jag är här så nu ska jag ta och titta runt lite inne hos dig :)

Tack för titten :)

P.S. Du vet väl om att det är en stor scrapträff i Oskarshamn i vår? Skulle vara jättekul om du kom!