onsdag 11 februari 2009

Skrattanfall :-)

Mmmm, bilden är på maken och brorsdottern från i somras och vårt besök på Lådbilslandet. De har en Äventyrsstig där som vi tog med henne till och det blev en succé! Bara vi 3 en lång, lång stund! Total uppmärksamhet från oss båda, dock på lite olika sätt :-)

Bildserien blev så härlig, trots att inget av korten egentligen är superbra. Men känslan och budskapet i dom gör mig så glad och varm!
I alla fall så är layouten scrapad efter en utmaningen hittade jag hos Anne och som finns med i Bloggpartyt. Först och främst var det att utgå från en skiss, men även ha med minst 2 mönstrade papper samt distressade/chalkade hörn och kanter, gärna rullade. Superkul! :-) Gjorde layoutern i lördags på miniträffen, blommorna och banden köpte jag på plats hos Landstoken. Här är första layoutern jag använt mig av mitt nya alfabet från QK som heter Jolly. Omedelbar favorit! Funderar tom på att sälja mina Cuttlebug-alfabet....
Nu ska jag fortsätta med mitt brödbak! Lilos fel, eller snarare inspiration att jag oxå börjat baka bröd! Så mycket godare, och mycket billigare! :-)
Ha en fortsatt bra veckan och tack för titten och kommentarerna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Härliga färger =) Har också det alfabetet men har tyvärr inte hunnit använda det så mkt än - men det kommer nog!

Anonym sa...

Vilken fin LO! Underbara bilder, härliga färger och rivet och ruggat =o) Tack att du ville vara med på min utmaning!

Anonym sa...

Vilken fin LO! Underbara bilder, härliga färger, rivet och ruggat =o) Tack att du ville vara med på min utmaning!