måndag 13 juni 2011

Årets första minigolf


För en dryg vecka sen tog vi oss iväg på årets första minigolfrunda. För mig var det även första rundan på 56 slag - någonsin :-) En bra runda som jag känner mig nöjd med!
På den här layouten har jag lekt loss med mist, embossing, Distress Ink, GlitterStickles samt även akrylfärg - härligt och kul.
Chipboarden i hörnorna har jag embossat med en mörkgrön färg, jag stansade ut med mina MS-stansar i ett papper och använde sen det som mall när jag mistade, GlitterStickles på både löv, blommor och alfabet, Distress Ink när jag stämplade med Cirkel och Prickad Cirkel, de runda chipboarden har jag kletat lite pärlfärgad akrylfärg på innan jag satte fast dom väldigt slumpartat. 
En rolig layout som jag gjorde utan måsten utan bara för att :-) Dessutom har jag enbart använt mönstrade spillpapper - tjoho! Har enorma mängder med det, så jag behöver verkligen jobba undan en hel del av den varan...
Tack för titten!

3 kommentarer:

Susanne sa...

WOW... vilken läcker LO!!! Härliga färger och så fint sammansatt... Det var länge sedan sist jag spelade minigolf... men kul är det! Ha en fantastisk solig dag! Kramizar Susanne

Pillan sa...

Den här LOn gillar jag massor... allt är bara så BRA!! :-D
Ha en skön dag!!
Kram, Pillan

citronlime sa...

Det är så himla kul att scrappa utan måsten och det är oftast då det blir som finast, som här t ex :)
Jättefin LO som verkligen ÄR Malin :) Du har fått med allt!

Kul med minigolf, det var lääänge sen jag spelade det.

Kramar