söndag 19 juni 2011

Layout till 2 utmaningar

 Förra helgen hittade jag 2 olika utmaningar som jag hoppade på, och i slutändan använder jag samma layout till båda :-) Den första är Scrap och Hobbys juniutmaning som innebar att använda wellpapp på sitt alster. Den andra är BasicGrey Challenges #46 som hade färgkombinationsutmaning där man skulle använda rosa/cerise, limegrönt och brunt/kraft.
De mönstrade pappren är från majmånadskitet och Basic Greys serie Hello Luscious, mycket passande :-)
Den rosa braden på fotot längst ner till höger är även den från Basic Grey, med några år på nacken.
För ovanlighetens skulle har jag plockat fram symaskinen och sytt på den här layouten, något jag verkligen tycker är supersnyggt men alldeles för dålig på att göra.
Tack för titten :-)

1 kommentar:

Pillan sa...

Härlig LO! Verkligen snyggt när du sytt med maskinen... :-)
Kram, Pillan