tisdag 14 juni 2011

Tyg på alstret

Det är inte ofta jag använder tyger på mina alster, allt som oftast för att jag inte har något som passar eller helt enkelt glömmer bort det! Så Skrotbokens utmaning att använda antingen denim och/eller frotté på sitt alster var perfekt! Jag hade en bit jeanstyg kvar från när jag la upp mina jeans i början av året.

Spets, blommor, brads, chipboard, embossingpulver, gardena, GlitterStickles, akrylfärg, sidenband, DistressInk och även wellpapp var saker jag hade plockat fram för denna layout som jag fick med.
Att layouten är titellös är ett medvetet val, då det är ganska uppenbart, i alla fall för oss, vad den handlar om :-)
Sugen på att se fler kreativa alster med tyg på?!?! Kila in till Skrotboken :-) 

3 kommentarer:

Susanne sa...

Men oj va mycket arbete du lagt ner på denna helt underbara LO... vackert foto är det ocksp :) Kramizar

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefin LO! så många fina detaljer. Mycket fina foton du har på din blogg! hälsn Pillan

snorsk sa...

Den här är såå fin! Gillar de mjuka tonerna som bryts av fint av jeanslappen!
Tack för beröm hos mig! <3 Och visst är det BG... Såg att du använt det på minigolf-layouten. Skulle köpa fler igår, men det fanns inte kvar med de rutiga baksidorna i favvobutiken. :-(