lördag 11 juni 2011

Det var inte båtsäsong då...

Men det är det nu :-) En layout som jag gjorde efter Veckans skiss v 22 - som dessutom blev framlottad som en av tre de visar :-) Tack tack!
Fotot är från påskhelgen när jag och maken tog en kvällspromenad i solskenet ut till Varvsholmen här i Kalmar. Båtsäsongen hade ju inte kommit igång då, vilket gjorde att det såg ganska tomt ut med alla bojjar i vattnet, men inga båtar!
På översta vänstra bilden har jag stämplat med min bubbelplaststämpel och sedan embossat det hela för lite mer effekt. Att använda flera olika typsnitt är något jag gör alldeles för sällan, här är ytterligare en layout som jag gjort det på - skönt att få leka loss rejält här :-)
I och med denna layout har jag gjort slut på oktobers månadskit - äntligen :-)
Tack för titten och ha en fortsatt bra helg!

Inga kommentarer: