måndag 6 juni 2011

Oj då, har visst shoppat lite ;-)

Jo men visst, efter att ha tillbringat ett par dagar i Malmö så kom jag så klart hem med lite nya saker :-) Som synes började min shopping med te, Kusmi Tea, som jag funderat på ett par år att prova. Nu hittade jag en presentask med 5 olika teer i, och då slog jag till :-) Burkarna kommer förmodligen hamna i scraphörnan när de är tomma!

Ett besök på Panduro är trots allt ett måste, och den här gången kom jag därifrån med några bassaker. Inte den billigaste butiken, men ändå rolig att botaniser i :-)
På vägen hem idag bestämde vi oss för att inte köra raken vägen, och då blev vår utgångspunkt mitt önskemål om att besöka Pema det som satte körvägen. Ärligt talat så blev jag inte speciellt imponerad av butiken, tycker det verkar mer på nätet. Men som synes kom jag ändå därifrån med lite gott och blandat. Det jag är mest glad över är MS-stansarna, varför kan du läsa om här. Men cardstock, halvpärlor och blommor är förbrukningsvaror så jag är ändå nöjd!
Nu ska jag försöka tömma lilla digitalkameran och mobilen på bilder så jag kan få ihop mitt veckofotocollage!
Tack för titten!  

2 kommentarer:

Pillan sa...

Ser ju ut som rena julafton det du inhandlat... :-) Gillar ALLT, precis mina färger!!
Kram, Pillan

Louise sa...

EN roligt butik är det trots allt för dom har allt. Men när det gäller scrapbookingen så får man se upp för allt är inte billigt. Men stansarn får man inte tag i billigare. Är nästan därför man åker dit. Ha det bäst. Kram Louise