torsdag 2 juni 2011

Avtackning

I tisdags eftermiddag så var det slutligen dags för en sista eftermiddag med chefen som nu har slutat hos oss. Kortet ovan fick hon vid ett tidigare tillfälle som jag förstått blev väldigt lyckat. Själv kunde jag inte vara med den kvällen, men i tisdags var jag med!
Liten närbild på den underbara blomman, diesen är från Marianne Design. Löven är från Spellbinders.
Chefen var den som hade samlat oss för en picknick, men så lätt går det inte med oss :-) Ögonbindel på henne och sedan fick hon gå med den upp för ett antal spiraltrappsteg - för att mötas av denna underbara vy!
Detta torn har jag varit sugen på att besöka väldigt länge, och nu äntligen fick jag möjligheten! Helt fantastisk utsikt över Kalmar, och att vi dessutom hade denna tur med vädret gör ju inte saken sämre!
Fotona på utsikten kommer med största sannolikhet dyka upp scrapade i framtiden, men de är ju så underbara!
Hoppas mina läsare får en toppenbra helg! Själv är jag äntligen ledig efter att ha jobbat 9 av de senaste 10 dagarna *pust*
Tack för titten!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Kanonfint kort och jag bara älskar dig blomma...superfin!!! Ha en skön ledighet! Kramizar

snorsk sa...

Ljuvliga foton!! Kortet är också väldigt fint! De där blomstansarna är väldigt fina måste jag säga!
Hoppas du har en skön helg och njuter av det underbara vädret!
kram Sara