lördag 4 juni 2011

En svettig kärlekshistoria

Japp, det är vad jag och mina Asics Kayano 16 har, en svettig kärlekshistoria :-) Jag skulle kunna leva i dessa skor veckans alla vakna timmar, så sköna är dom! Tur då att jag har 2 par.
Scrapandet har legat lite i stiltje ett par veckor, men så satte jag mig i onsdags kväll samt i torsdags och letade efter månadsutmaningar och skisser, och hittade denna otroligt inspirerande skiss hos Magdas.
Som synes har jag vänt och vridit lite på den och inte följt den speciellt mycket egentligen.... Blir ofta så för mig när jag väl kommer igång!
Åh så lite närbilder. Papprena är från Crate Paper och jag har fått dom i ett par olika månadskit. Hoppas nu att min mojo stannar så jag får scrapa mer! För det var verkligen superkul igår :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

citronlime sa...

Jättefin LO! :)
Det är de där vardagskorten som man borde scrappa mer av. Tur att en av oss är duktig och gör det ;)

Kramar