lördag 18 juni 2011

Picknick

Hos Skrotboken idag har vi skapat utifrån temat Picnic, eller picknick som jag stavat det. Vilken stavning  är egentligen rätt?!? 
Jag letade reda på ett foto från sommare 2004 då jag en dag packade in allt för en picknick i bilen och hämtade upp maken på jobbet och överraskade honom med picknick vid den icke officiella drivingrangen och hade en fantastisk kväll i solskenet!
Blomman på bilden längst ner till höger är en favorit, dock svår att få och fastna :-/ I övrigt har jag rotat runt bland grejjerna här hemma i ett försök att använda upp dom, men jag tycker inte det minskar.... Kanske skulle minska i snabbare takt om jag inte shoppade en del också ;-)
Sugen på fler picnicalster - kila in till Skrotboken!
Själva ska vi nog ta en tur till Öland - för just en picknick :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

Pillan sa...

Härlig LO! Hoppas ni får en mysig picknicktur till Öland...
Kram, Pillan

Susanne sa...

Verkligen picknick i det gröna... härlig LO... jag stavar som dig!!! Ha en fortsatt trevlig helg!!! Kramizar