fredag 26 april 2013

Beställningskort till en 50-åring

Igår överlämnade jag detta beställningskort till en kollega. Det blev lite tight om tid eftersom jag ju var sjuk i förra veckan, och inte hade orken att sitta uppe vid mitt skrivbord många minuter. Lösningen blev att ena dagen skära till kortstommen, nästa dag något annat och så vidare och så vidare. I lördags tog jag med mig allt material och satte mig i sängen och monterade ihop kortet. Det tog sin lilla tid med mycket vila :-)

Material
CS: mörkblått
Mönstrade papper: Maja Design, Skärgårdsliv
Dies: Cheery Lynn Designs, Doily Dies (numera såld), Nellie Snellen Nellies Multi Frame Die - Scalloped Rectangel samt QuicKutz Santa´s Workshop
Twine: WOC & Panduro
Blad: Prima
Blomma: vunnit
PerfectPearl: Mörkblå
GlitterStickles: Waterfall

Inga kommentarer: