lördag 13 april 2013

~ Vecka 14 ~

Hej bloggen, jag har inte glömt bort dig - jag lovar. Fast man skulle nästan kunna tro det :-/ Det har bara varit lite mycket på alla andra plan den sista veckan. Men nu har jag gjort klart min veckolayout för vecka 14. Härligt :-)

Små runda bokstäver och siffror fick äntligen komma till användning.

Hederlig PearlMaker!

Min Fernstans fick luftas lite. I vanliga fall använder jag den mestadels bara när jag gör julkort. Dumt, eftersom det blir så himla snygg kvistar! 

Material
CS: Brunt
Mönstrade papper: Bo Bunny
Stämplar: Maja Design, Bård & Making Memories magnetiska stämplar
DisterssInk: Vintage Photo
Twine: Panduro
Canvastag: YouDo
Blommor: Petaloo (tror jag...)
Brad: YouDo
PearlMaker: Pastellamber
Thickers: Giggles
Runda bokstäver/siffror: Jenni Bowlin Studio, Vintage Brown Stickers 
Fernstans: McGill

Inga kommentarer: