onsdag 24 april 2013

~ Vecka 16 ~

Innan jag stack till Stockholm så hann jag fixa veckolayouten även för vecka 16. Jag gjorde den på söndagskvällen alltså :-) Den veckan bjöd på förkylning, feber och även lite hosta. Så 4 dagar i sängen blev facit. På lördagskvällen tog jag mig ut i några minuter, men söndagen bjöd på fika i solskenet tillsammans med maken.

2 olika dies kom till användning på denna layout.

Hemma-gjorda vimplar! Nu vet jag nog någon som gillar att jag använder mina spillbitar ;-)

En ensam spets-stämpel fick förgylla denna tomma yta.


Material
CS: Creame-färgat
Mönstrade papper: Basic Grey
Blommor: WOC
Biljett: Tim Holtz
Washitejp: okänd
Canvastag: YouDo
Stickers: CosmoCricket, Tiny Type
Dies: Spellbinders, Nestabilites Labels Fourteen & Nellie Snellen, Nellies Multi Frame Die - Oval
Stämplar: Making Memories magnetiska stämplar & YouDo, Grandma´s Lace
DistressInk: Black Soot
ColorBox, Fluid Chalk Inkpad: Chestnut Roan
PerfectPearl: Vit

Inga kommentarer: