måndag 22 april 2013

~ Vecka 15 ~

Jag hittade både tid och ork till att scrapa innan min resa till Stockholm, som alltså började tidigt imorse. Men, detta är ju min veckolayout från vecka 15. Det var den veckan vi firade 5-årig bröllopsdag bland annat.

Cirklar, något jag älskar. Men bara om de är helt runda, alltså är det helt uteslutet att jag klipper dom på fri hand :-)

&-chipboardfiguren har jag haft länge, länge. Jag tror den kom med i något av mina första månadspaket.

Jag sandpapprade fram cardstockets struktur och har sedan stämplat med 3 st olika stämplar i olika färger för att få det skulle hända lite mer.
Till den här layouten har jag jobbat med den här skissen. För du vet väl att jag publicerar en ny skiss varje fredag morgon :-)
Imorse ringde min väckarklocka redan 4.30 *gäsp* Så kan de bli när man bokar in sig på första flighten till Stockholm. Mer om det senare i veckan när jag är tillbaka hemma igen! 

CS: grönt med struktur
Mönstrade papper: October Afternoon
Stämplar: Basic Grey, Ornamental Flowers
DistressInk: Peeled Paint, Worn Lipstick & Spun Sugar
Dies: Spellbinders, Nestabilities Standard Circles Large & Nestabilites Petite Scalloped Circles Small
Thickers: American Crafts, Giggles
Stickers: Cosmo Cricket, Tiny Type
Perfect Pearl: Pastellgrön
Canvastag: YouDo
Band: October Afternoon
Washitejp: Tim Holtz
Övrigt: Blommor & chipboardfigur

Inga kommentarer: