fredag 5 april 2013

Kärleksfulla ord // Grattiskort till ♥

I förra veckan fyllde älsklingen år, och självklart fick han ett kort av mig. Jag passade på att göra kortet på temat "Kärleksfulla ord" som är ett av aprils teman hos Skrotboken.

Nu är väl inte rosa älsklingens favoritfärg, men eftersom jag älskar pappret försökte jag göra kortet manligt färgmässigt trots de rosa inslagen.

Här har jag invigt min nya die, Doiley Dies från Cherry Lynn. Det är svår att få helt bra, men jag antar att övning leder till färdighet.

Material
CS: turkos
Mönstrade papper: Maja Design, Vintage Summer
DisterssInk: Walnut Stain
Stämplar: Inkido & Reprint
Stickers: October Afternoon, Mini Market Stickers, Ledgers
Rosor: WOC
Blad: Prima
Swirl: Prima, Siip Corner Grey
Die: Cherry Lynn, Doily Dies

1 kommentar:

Pillan sa...

Fint kort och härliga färger! Tror metallplatta är en bra lösning :-) Syns i morgon!
Kram