lördag 20 april 2013

Shopping

Senaste tiden har det blivit extremt lite scrapat. All min tid går till att plugga eller träna, förutom att jobba då. Den här veckan har jag dessutom legat däckad i en förkylning, feber och nu även hosta :-( Men, för några veckor sedan var jag ner till Baronens Present och Hobby och köpte några av de nya papprena från Maja Design. Ja, de ligger fortfarande orörda....

För en dryg vecka sedan fick jag tillsammans med många andra nyhetsbrevet som meddelande att Mollys Scrapbooking ska stänga. Sorgligt! Självklart ville jag hjälpa dom att tömma lagret.

Sticksiga pins från Maya Road.

Blandad kompott med band, twine och pom-pom från American Craft.

Favoritkuvert från Maya Road.

Halvpärlor från KaiserCraft.
Nu hoppas jag på att min förkylning läker ut snabbt, då jag åker till Stockholm på måndag morgon för kurs/utbildning och att jag hittar mer tid till att scrapa när jag kommer hem igen. Den här helgen måste jag oavsett mitt egna skick få klart ett beställningskort.... 

1 kommentar:

Pillan sa...

Mycket fint du har köpt... ser fram emot att se vad som blir av det!!
Hoppas du mår bättre idag... :-)
Kram