måndag 29 april 2013

~ Vecka 17 ~

Så är ytterligare en vecka till mitt årslånga album för 2013 klar. Detta var verkligen en innehållsrik vecka för mig, så jag var riktigt trött under helgen.
Den här gången har jag jobbat efter denna skiss. 

Vackra blommor som jag fått med i något månandspaket för länge sedan.

En av få Magnolia-stämplar som jag gillar.

3 intensiva dagar i Stockholm som följdes av 2 dagar på jobbet i fullt ös, som slutligen toppades med att jag blev godkänd i kursen jag har slitit så hårt med under våren, Digital Bildbehandling. Det firades med champagne!

Gamla godingar från gömmorna.

Material
CS: White eller Creame
Mönstrade papper: MyMindsEye
DistressInk: VintagePhoto
Akrylfärg: Brownie, Metallic Shades, Li´l Davies Designs 
Stans: Martha Stewart, Bubble Bath
Stämplar: Magnolia & Making Memories magnetiska stämplar
Blommor: Petaloo, Mulberry Street Mini Magnolia, Soft Yellow
Stickers: October Afternoon, Mini Market
Canvastag: YouDo
Övrigt: band, pin, pappersdekoration & washitejp

Inga kommentarer: