måndag 28 juni 2010

CC layout nr 2


Det pågår ju en CC hos Svensk Scrapbookning, avslutades igår 27/6. En av alla roliga utmaningar var att inspireras och tolka en skiss. I lördags morse fnulade jag ihop denna layout utifrån skissen.
En härlig skiss att tolka!

Vi var iväg och bowlade tidigare i våras och det som slog mig är att skorna verkligen är fula ;-) Förlåt alla bowlare, men jag kan inte hjälpa det. Det positiva är att alla ser lika roliga ut! 

Självklart hoppas jag varje gång jag bowlar på att göra bra resultat, det går lite upp och ner i serierna, men hyfsat nöjd brukar jag bli.

Nu är nästan alla mina minirosor slut, det måste ju betyda att jag får beställa nya, eller?!?! :-)

Titeln är skriven med Pink Paislees Expressions Whimsies Alphabets. Fjärilen kommer från Jenni Bowlin och alla papper från Mamarazzi-serien hos BoBunny.
Tack för titten! 

Inga kommentarer: