måndag 28 juni 2010

Nyshoppat :-)

I förra veckan såg jag att Scrapgalen hade lite rea. Klart jag inte kunde låta bli att köpa ett par, tre saker :-) Idag dök godbitarna ner i brevlådan.
Först ut denna paperpad med Mamarazzi-papper som är förberedda för att göras iordning till ett minialbum. Tror att jag redan vet vad det kan komma till användning till...
Det andra jag inte kunde låta bli att köpa var The Thrift Shop från October Afternoon i 8x8" paperpad. Helt ljuvliga papper!!! Har redan hittat ett par favoriter som jag förmodligen kommer använda till svägerskans grattiskort :-)

Det sista jag köpte var dessa rosa pins från Maya Road. Har verkligen fastnat för att använda pins/hattnålar/floristnålar på mina alster, skönt att ha ytterligare en variant i gömmorna :-)
Det enda jag saknar nu är mitt nya månadspaket från My Scrapbook Nook, men det dröjer nog nån eller ett par veckor innan det dyker upp.
Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va mycket härligt du har shoppat och va mycket fint du har skapat. Kram