onsdag 2 juni 2010

Kort efter skiss hos Kortskissen


I måndags kväll fick jag ett ryck att scrapa - fast klockan började dra sig mot läggningsdags och jag egentligen var supertrött! Men veckans skiss hos Kortskissen var så inspirerande att jag inte kunde motstå den! 
Här har jag rotat bland mina äldre papper och använt Basic Greys serie Infuse, och basen är vit cardstock. Hoppas jag blir "överfallen" av scraplusten senare i veckan, känns som att det behövs! För mig är det bästa botemedlet om jag känner mig rastlös nämligen :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Hallååååååååååå där söta Malin!!! TACK för min vinst som kom idag! Och TACK för det otroligt fina kortet du gjort! Jag blev så klart jätteglad!!! KRAM!

Theresa/Tette sa...

Wow, vilket fint kort du har gjort Malin. Och vad roligt att du är skapat till bloggen Kortskissen!